مطالب و آموزش دنیای دیجیتال

ارائه مطالب و ترفند ها و آموزش دنیای دیجیتال

مطالب و آموزش دنیای دیجیتال

ارائه مطالب و ترفند ها و آموزش دنیای دیجیتال

مطالب و آموزش دنیای دیجیتال
طبقه بندی موضوعی

pes 22 رایگان شد

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۰۰ ق.ظ

pes22 رایگان شد

 

 

شرکت کونامی با اعلام خبری بصورت رسمی تائید کرد که نسخه بعدی از سری PES با تغییر نام به نام جدید eFootball بصورت رایگان (Free 2 Play) برای همه پلتفرم‌های نسل هشتم و نهم، پی‌سی و حتی گوشی‌های هوشمند قرار است عرضه و منتشر شود!

کونامی اعلام کرد، در ابتدای کار فقط ۹ باشگاه و بازی‌های لوکال دوستانه در دسترس بوده و به تدریج تیم‌ها، تورنمنت‌ها، حالت‌های مختلف، نسخه موبایل، کراس‌پلی و سیزن پس به بازی در قالب DLC اضافه خواهد شد. یعنی eFootball قرار است یک پلتفرم دائمی باشد و به جای عرضه‌ی نسخه‌های جدید در هر سال، به‌صورت فصلی آپدیت دریافت خواهد کرد. همچنین این بازی با استفاده از موتور شخصی‌سازی شده Unreal Engine 4 ساخته شده است.

همچنین کونامی رسماً تأیید کرد که eFootball رایگان (Free to Play) خواهد بود، این بازی برای عرضه در زمستان امسال آماده شده و برای همه پلتفرم‌های نسل هشتم و نهم، پی‌سی و حتی گوشی‌های هوشمند قرار است عرضه و منتشر شود!

 

  • علی حسنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی