مطالب و آموزش دنیای دیجیتال

ارائه مطالب و ترفند ها و آموزش دنیای دیجیتال

مطالب و آموزش دنیای دیجیتال

ارائه مطالب و ترفند ها و آموزش دنیای دیجیتال

مطالب و آموزش دنیای دیجیتال
طبقه بندی موضوعی

ریمل چیست و چه اهمیتی در آرایش دارد ؟

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۱۱ ق.ظ

ریمل چیست و چه اهمیتی در آرایش دارد ؟

 

ریمل چیست و چه اهمیتی در آرایش دارد ؟

ریمل یک محصول آرایشی است که بسیاری از بانوان به طور روزمره از آن استفاده می کنند. ریمل مژه برای حجم دادن ، بلند کردن، تفکیک کردن و یا تیره کردن رنگ مژه ها استفاده می شود . با استفاده از این محصول خط مژه آراسته شده و قاب مناسبی برای چشم های زیبا می شود و از ضروریات ظاهری جذاب برای خانمها است. ریمل ابرو نیز نوع دیگری از این محصول ارایشی است که در رنگ های مشکی ، قهوه ای تیره ، روشن و ... وجود دارند و برای حالت دادن به ابرو ها ، ضخیم نشان دادن آنها و همچنین رنگ دادن به آنها استفاده می شوند.

 

اگر یک ریمل خوب انتخاب کنید باعث می شود مژه های پرپشت و بلند تر با رنگ تیره و جذابی داشته باشید. این محصول در  مژه ها را با پوششی مغذی احاطه کرده و به این ترتیب شکلی جذاب به آنها می بخشد و باعث جذابیت چهره شما می شود

قوام ریمل مژه و ابرو شبیه خط مژه است و ظاهر تقریبا طبیعی به مژه ها داده و به چشم ها جلوه ای درخشان می بخشد. یک سرمه مژه و ابروی مناسب ریملی است که مژه های شما را زیبا، بلند ، نرم ، مخملی ، حجیم  می کند و همچنین یک ریمل خوب باید به مدت طولانی بر روی مژها باقی بماند و از بین نرود ، بدون اینکه باعث تاری دید شود یا به زیر پلک ها ریزش کند زیبایی را به مژه های شما ببخشددر استفاده از محصولات بی کیفیت و ارزان قیمت این خطر وجود دارد که به مرور زمان موهای مژه ریزش پیدا کرده و از بین بروند.

 

 

نکات استفاده از ریمل مژه و ابرو

ریمل مژه و ابرو  باید به آرامی زده شود تا از آسیب زدن به مژه و ابرو ها جلو گیری شود. مالش مژه و ابرو ها هنگام پاک کردن آرایش می تواند چشم را تحریک کرده و باعث قرمزی چشم  وحساس شدن پوست شود. برای پاک کردن ریمل بهتر است از پاک کننده آرایش چشم و صورت استفاده کنید.

ریمل مژه و ابرو ها یک مایع است که دارای برس یا فرچه است که به وسیله آن روی مژه و ابروهای شما قرار می گیرد . انتخاب برس مناسب نیز مهم است.

ریمل ها در رنگ های مختلف و دو نوع وجود دارند ، ریمل های حجم دهنده و ریمل های بلند کننده . که شما باید ریمل را متناسب با نیاز خود تهیه کنید.

ریمل یک ماده آرایشی است که برای ایجاد فرم خوب مژه و ابرو ها و همچنین جذابیت در چشم استفاده می شود ، برای داشتن یک عملکرد موثر تر شما می توانید قبل از آن از فر مژه برای فرم دادن مژه ها استفاده کنید.

ریمل عمدتاً از مواد طبیعی درست می شود ، مانند آب و بسیاری از گیاهان خواص دارویی . به همین دلیل، هیچ اثر مضری بر روی چشم ندارد.

ریمل در زبان عربی سورمه نیز نامیده می شود. معمولاً استفاده از این ریمل یا سورمه برای محافظت از چشم در برابر آفتاب سوختگی و عفونت و در برخی از افراد نیز برای افزایش بینایی استفاده می شده است.

  • علی حسنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی