مطالب و آموزش دنیای دیجیتال

ارائه مطالب و ترفند ها و آموزش دنیای دیجیتال

مطالب و آموزش دنیای دیجیتال

ارائه مطالب و ترفند ها و آموزش دنیای دیجیتال

مطالب و آموزش دنیای دیجیتال
طبقه بندی موضوعی

مشاوره تلفنی سربازی

شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۰، ۱۱:۳۶ ق.ظ

مشاوره تلفنی سربازی

 

برخی از افرادی که مشمول خدمت سربازی می شوند در رابطه با قانون های نظام وظیفه آشنا نیستند و حتی در برخی از موارد دیده شده است که فرد مشمول شامل معافیت می شود اما چون به قانون معافیت آشنا نبوده است نتوانسته است از این فرصت استفاده کند.

در برخی از موارد نیز فرد مشمول شامل معافیت کفالت شده است اما چون اقدامات بی اثری انجام داده است معافیت وی لغو شده است.

هیچ کس نمی تواند ادعا کند که در همه زمینه ها به همه چی مسلط است. بنابراین لازم است در همه شرایط از یک متخصص راهنمایی بگیرید.

برای هر لحظه از زندگی با یک متخصص و مشاور مشورت کنید. ممکن است یک سری قانون ها همین الان تغییر کند و شما از آن ها خبر نداشته باشید یا نمی دانید که چگونه از آن استفاده کنید.

 

چرا مشاوره تلفنی سربازی

شما در هر کجای ایران که باشید تنها با یک تماس می توانید صدای کارشناسان را بشنوید. ممکن است وقت کافی برای گرفتن مشاوره حضوری نداشته باشید یا فرصت کافی نداشته باشید و سریع به یک مشاور نیاز دارید. در این شرایط است که وجود یک همراه حس می شود و شما می توانید تنها با یک تماس مشکل خود را حل کنید.

 

یک مشاور خوب را از کجا پیدا کنم؟

این سوال خود به خود در همه زمینه ها برای همه پیش می آید. در مرحله اول باید بدانید که با کی تماس می گیرید وآیا دانش کافی در این زمینه دارد یا خیر؟

یک مشاور باید در زمینه ای که می خواهید  از او مشاوره بگیرید تجربه کافی داشته باشد و با مورد و مشکل شما قبلا مواجه شده و بتواند شما را به بهترین شکل راهنمایی کند.

مشاوره تلفنی و آنلاین سربازی

سامانه مشاورین آویژه به طور معمول از طریق آنلاین و تلفنی در زمینه مشاوره سربازی در خدمت شما عزیزان است. هر کدام از روش های آنلاین و تلفنی مزایا خاص خود را دارند و شما بسته به موقعیتتان می توانید از هر کدام از این روش ها استفاده کنید.

بهترین مشاوره که در دست همه است مشاوره تلفنی است. مشاوره تلفنی برای کسانی که دسترسی به اینترنت ندارند مفید است و به راحتی می توانند صدای مشارو را بشنوند و در زمینه های معافیت و کسری خدمت مشاوره بگیرند.

هر گونه سوال و راهنمایی در مورد سربازی از اول معرفی به خدمت تا گرفتن پایان خدمت را می توانید مطرح کنید. مشاوران موظف اند بهترین راهنمایی را در اختیار شما قرار دهند.

 

 

 

 

مشاوره نظام وظیفه: چطور در شهر خودتان خدمت کنید؟

مشاورین ما دارا بودن مشاورین مجرب نظام وظیفه می تواند مشمولین و سربازان را درخصوص انواع معافیت ها نظیر معافیت پزشکی، تحصیلی و راهنمایی کرده و با اطلاع از دیگر شرایط سربازی در شهر خود، افراد را برای چگونگی خدمت کردن در شهر خود راهنمایی نماید.

این مرکز همچنین می کوشد تا شرایط روزبرگ شدن و مرخصی های روزانه را نیز برای سربازان نظام وظیفه ی کشور در هر جای ایران تعریف کرده و مراحل دریافت آن را به ایشان آموزش دهد.

مشاورین خبره و با تجربه ی این مرکز در تلاشند تا دوران خدمت سربازی را برای مشمولین و خانواده ها آسان تر کرده و با در اختیار گذاشتن اطلاعات جامع و کامل در خصوص خدمت سربازی و قوانین و مقررات مربوط به آن، گامی موفق در این راستا بردارند.

https://avije.org

 

  • علی حسنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی