مطالب و آموزش دنیای دیجیتال

ارائه مطالب و ترفند ها و آموزش دنیای دیجیتال

مطالب و آموزش دنیای دیجیتال

ارائه مطالب و ترفند ها و آموزش دنیای دیجیتال

مطالب و آموزش دنیای دیجیتال
طبقه بندی موضوعی

روسیه اپل را جریمه کرد

پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۰۴ ق.ظ

روسیه اپل را جریمه کرد

 

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
روسیه بخاطر نقض قوانین ضد انحصار و سوءاستفاده از موقعیت در بازار اپلیکیشن‌ گوشی‌های هوشمند، اپل را ۱۲ میلیون دلار جریمه کرد.

مرداد ماه گذشته، سرویس ضد انحصار دولت فدرال روسیه موسوم به «FAS» اپل را به خاطر سوءاستفاده از قدرتی که در اپ استور دارد،  مجرم شناخت و از این شرکت خواست تا پاسخگو باشد.
 

 


اکنون اپل توسط این نهاد مجبور به پرداخت جریمه ۱۲ میلیون دلاری است. براساس گزارش منتشر شده از سوی «رویترز»، سرویس ضد انحصار روسیه در متن مربوط به حکم جریمه صادر شده به این نکته اشاره کرده که اپل از موقعیتش سوءاستفاده می‌کند. اپل با احترام با چنین حکمی مخالفت کرده و قصد دارد برای آن درخواست تجدیدنظر کند.


این جریمه آخرین تلاش روسیه برای کنترل فعالیت شرکت‌های حوزه فناوری مانند اپل است. پیش از این نیز اپل به اتهام اتخاذ سیاست‌های ضد رقابتی در اپ استور از طرف رگولاتورهای آمریکایی و اروپایی زیر تیغ انتقادات گسترده رفته و این نخستین باری نیست که چنین موضوعی برای این شرکت مطرح می‌شود.

 

  • علی حسنی

نظرات  (۱)

سایت خیلی خوبی دارید

امیدوارم موفق باشید

پاسخ:
ممنونم لطف دارین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی