مطالب و آموزش دنیای دیجیتال

ارائه مطالب و ترفند ها و آموزش دنیای دیجیتال

مطالب و آموزش دنیای دیجیتال

ارائه مطالب و ترفند ها و آموزش دنیای دیجیتال

مطالب و آموزش دنیای دیجیتال
طبقه بندی موضوعی

۱۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

۳۰
مرداد

سبک ترین دوچرخه برقی جهان

 

دوچرخه برقی فری‌سایکل با وزن ۶/۸ کیلوگرمی و بهره‌گیری از موتور محرک اصطکاکی ۶۰۰ واتی و قیمت ۲۳،۷۹۰ دلار به‌عنوان سبک‌ترین دوچرخه برقی جهان در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شد.

  • علی حسنی
۲۷
مرداد

گوشیمان افتاد تو آب چیکار کنیم ؟

 

گوشی خیس

طبق تحقیقات در سال 2014، تنها در آمریکا حدود 22 میلیون گوشی موبایل هوشمند پس از افتادن در آب بلا استفاده شده اند. این شامل گوشی هایی بود که به طور تصادفی در چاه توالت یا استخر شنا یا رودخانه افتاده بودند یا اینکه آب یا هر مایع دیگر به روی آن ها پاشیده بود.

 

  • علی حسنی
۲۳
مرداد

ساخت درگاه پرداخت اینترنتی با پی پینگ

 

با شیوع ویروس کرونا و حاکم شدن شرایط خاص در سراسر دنیا، کسب‌وکارهای مختلف، تلاش دارند تا در فضای آنلاین نیز خدمات و محصولات خود را عرضه کنند؛ سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های لباس، فروشندگان محصولات دست‌ساز و …، همگی فرصت به وجود آمده در فضای آنلاین را غنیمت شمرده‌اند و در پی ایجاد و رونق دادن به کسب‌وکار آنلاین خود هستند. ایجاد یک فروشگاه آنلاین به روش‌های متعددی امکان‌پذیر است؛ به عنوان مثال می‌توانید فروشگاه خود را در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام شروع کنید یا می‌توانید یک سایت بسازید و از آن طریق اقدام به عرضه‌ی محصولات خود کنید. هر تصمیمی که بگیرید درگاه پرداخت پی‌پینگ در کنار شماست تا خدمات متنوع پرداختی را در اختیارتان قرار دهد و بتوانید به بهترین نحو و به صورت کاملا ایمن، وجوه را از مشتریان دریافت کنید.

 

  • علی حسنی
۱۹
مرداد

فتا : فعالیت لایکی در ایران ممنوع است

 

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا اعلام کرده که فعالیت اپلیکیشن لایکی در ایران ممنوع است و مارکت‌های داخلی مجاز به ارائه این اپلیکیشن نیستند.

  • علی حسنی
۱۶
مرداد

چگونه مصرف اینترنت دیتا را در اینستاگرام کاهش دهیم

 

 

 

اینستاگرام یکی از رسانه های اجتماعی پرطرفدار هست که تا امروز بیش از چندین میلیون کاربر فعال دارد و این رسانه شامل میلیون ها تصویر و ویدیو است که میزان مصرف اینترنت را افزایش میدهد,در این پست روشی برای کاهش مصرف اینترنت را توضیح داده ایم .

  • علی حسنی
۱۴
مرداد

بهترین مانیتور برای برنامه نویسی

 

در این پست چند تا مانیتور براتون نام میبریم یک که برای برنامه نویسی عالی هستن .

 

  • علی حسنی
۱۱
مرداد

کامپیوتر های گیمینگ کونامی

 

‌‌‌شرکت کونامی، صاحب فرانچایزهای مشهوری چون MGS, PES و Silent Hill سراغ حوزه‌ای رفته که خیلی‌ها انتظارش را نداشتند: ساخت کامپیوترهای آماده گیمینگ !

  • علی حسنی
۰۹
مرداد
  • علی حسنی
۰۵
مرداد

اضافه کردن زبان فارسی در ویندوز

 

پس از اضافه کردن دو یا چند زبان به فهرست لایه های کیبورد در ویندوز، می توانید از طریق نوار Language در کنار ساعت، بین زبان های مختلف سوییچ کنید. در اکثر مواقع این نوار به طور خودکار اضافه خواهد شد. با این حال اگر همچنان قادر به مشاهده آن نیستید، مراحل زیر را دنبال کنید. در ویندوز ۸ و ۱۰ : عبارت Control Panel را با فشردن کلید ویندوز جستجو کرده و آن را اجرا کنید. از پایین

Languages and Region Clock  روی عبارت Change input methods  کلیک نمایید و وارد  Advanced Settings  بشوید.

  • علی حسنی
۰۲
مرداد

جدال intel و Amd  در فتوشاپ

 

جدال نسل ۱۰ Intel در برابر نسل ۳ AMD در Photoshop


قدرت در برابر قدرت

 

در چند سال گذشته AMD گام های بلندی در پردازنده های Ryzen و Threadripper برداشته است، که نتیجه آن برتری و یا ارایٔه پرفرمنسی مشابه رقیبان خود بوده است و به همین دلیل پردازنده نسل سوم Ryzen که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، توانست رقیبان خود را در برنامه Photoshop شکست دهد. 

  • علی حسنی