مطالب و آموزش دنیای دیجیتال

ارائه مطالب و ترفند ها و آموزش دنیای دیجیتال

مطالب و آموزش دنیای دیجیتال

ارائه مطالب و ترفند ها و آموزش دنیای دیجیتال

مطالب و آموزش دنیای دیجیتال
طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

۲۹
آبان

ال جی تولید گوشی رول شونده خود را به تعویق انداخت

دو ماه پیش و با آغاز پروژه اکسپلورر که با ارایه ال جی Wing توجه ما را به خود جلب کرد، گفته شد که گوشی LG با نمایشگر رول شونده عضو جدید Explorer Project این شرکت است. قرار بود که پروژه B تا پایان سال ۹۹ ارایه شود اما حالا می شنویم که ال جی تولید گوشی رول شونده خود را به تعویق انداخت.

  • علی حسنی
۲۴
آبان

کدام گوشی های شیائومی و ردمی آندروید 11 دریافت می کنند

 


گوشی‌های شیائومی و ردمی که آپدیت اندروید ۱۱ را دریافت می‌کنند، معرفی شدند. همچنین گوشی‌هایی که این به روزرسانی را دریافت نمی‌کنند مشخص شد.

نسخه پایدار سیستم عامل اندروید ۱۱ دو ماه پیش منتشر شد. تعدادی از کاربران این سوال را دارند که آیا برند شیائومی سرعت عمل خوبی از خود نشان می‌دهد و به زودی دستگاه‌های خود را به این نسخه به‌روز می‌کند یا خیر؟ این شرکت چینی نقشه راه انتشار به روزرسانی‌ها را اعلام نکرده، اما اکنون مشخص شده کدام گوشی های‌هوشمند این برند می‌توانند انتظار دریافت آپدیت اندروید ۱۱ را داشته باشند.

  • علی حسنی
۱۸
آبان

نحوه کارکرد قابلیت فست شارژ در باتری آیفون

 


این باتری‌ها برای راحتی بیشتر، سریع‌تر شارژ می‌شوند و طول عمرشان دیرتر به پایان می‌رسد.

باتری لیتیوم یونی تعبیه شده در دستگاه شما، از قابلیت شارژ سریع استفاده می‌کند تا با سرعت بیشتری به شارژ ۸۰ درصد برسد. پس از آن سرعت شارژ کاهش پیدا می‌کند تا شارژ کامل شود.

  • علی حسنی
۱۱
آبان

سریع ترین هواپیمای راکتی جهان

 


بی باک، سیاه و به شدت سریع: North American X-15 هواپیمایی متفاوت از هر هواپیمای دیگر بود و اگر چه اولین بار ۶۰ سال پیش به پرواز درآمد اما هنوز هم سریع ترین هواپیمای سرنشین داری به شمار می آید که تاکنون به پرواز درآمده است. هواپیمای راکتی X-15 که بیشتر شبیه یک گلوله است تا یک هواپیمای معمولی در طی ۹ سال بیش از ۱۹۹ پرواز آزمایشی را با موفقیت به پایان رساند، پروازهایی که از سال ۱۹۵۹ آغاز شده بودند. این هواپیما که با نیروی راکت پیش می رود می تواند به اقصی نقاط فضا رفته، سپس مانند یک گلایدر به زمین بازگردد و در این مسیر داده هایی را به دست آورد که نقش مهمی در طراحی و مهندسی فضاپیماهای بعدی ایالات متحده، از جمله شاتل های فضایی ناسا داشت.

  • علی حسنی