مطالب و آموزش دنیای دیجیتال

ارائه مطالب و ترفند ها و آموزش دنیای دیجیتال

مطالب و آموزش دنیای دیجیتال

ارائه مطالب و ترفند ها و آموزش دنیای دیجیتال

مطالب و آموزش دنیای دیجیتال
طبقه بندی موضوعی

۲۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

۳۱
خرداد

محکم ترین مبایل قرن 21



🔺 گوشی نوکیا 3310 که همه ما آن را می شناسیم، یکی از محبوب ترین ها در دوران خودش بود و البته یکی از محکم ترین ها.

شما هم تجربه کار با این گوشی رو داشتید؟ ⚒️ 🔵خاطرات خودتون با این دایناسور محکم را کامنت کنید حتما

  • علی حسنی
۲۸
خرداد
  • علی حسنی
۲۷
خرداد

کوتاه کننده لینک

 

کوتاه کننده لینک چیست؟ بهترین سرویس های کوتاه کننده لینک کدامند؟

یکی از اصول کلیدی در سئو سایت، طول لینک یا URL آن است، به طوری که هرچه طول سایت کوتاه تر باشد بهتر بوده و تبلیغات آن ساده تر و کم هزینه‌­تر است. در صورتی که آدرس اینترنتی سایت شما طولانی است، می‌­توانید از سرویس‌­های کوتاه کننده لینک به صورت رایگان برای کوتاه کردن آدرس اینترنتی استفاده کنید.

  • علی حسنی
۲۶
خرداد

هوش مصنوعی تصاویر

 

محققان موفق به توسعه هوش مصنوعی شده‌اند که قادر به بهبود کیفیت تصاویر تا ۶۴ برابر است. در حالی که از آن می‌توان برای شناسایی افراد در تصاویر دوربین‌های امنیتی استفاده کرد، در دنیای پزشکی، نجوم و سایر زمینه‌ها نیز کاربرد دارد.

  • علی حسنی
۲۵
خرداد

به جرات می‌‌توان اینترنت را بزرگترین سیستمی دانست که تا امروز به دست بشر ایجاد شده است. آژانس پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته ایالات متحده آمریکا  دارپا – DARPA  طی دهه 1960 میلادی، به منظور برقراری ارتباط بین مراکز نظامی مختلف این کشور اقدام به راه‌اندازی یک شبکه کامپیوتری کرد. در این زمان هیچوقت تصور نمی‌شد سیستم طراحی شده، روزی کل دنیا را فرا بگیرد.

وب

  • علی حسنی
۲۴
خرداد
  • علی حسنی
۲۲
خرداد

اینترنت ماهواره ی به عنوان یکی از روش های روش های دسترسی می باشد که می توان به وسیله آن به شبکه ی اینترنت متصل گردید که به واسطه ارتباطات ماهواره ی اینکار صورت می گیرد. برای مواردی از این اینترنت استفاده می شود که نمی توان برای اتصال از اینترنت معمولی یا زمینی استفاده کرد یا اینکه کیفیت آن بسیار کم است.

شما می توانید به وسیله اینترنت ماهواره ی ،دریافت و ارسال داده ها را در سرعت های بسیار بالا تجربه کنید. این نوع اینترنت ، دارای انواع مختلفی بوده که در ادامه به آنها اشاره شده است.

  • علی حسنی
۲۱
خرداد
  • علی حسنی
۲۰
خرداد

روزهای اول ورود به دنیای مجازی خیلی متوجه تفاوت‌هایش با عالم واقعی نبودیم اما هر چه بیشتر زندگی در جوار شبکه‌های مجازی و اجتماعی را تجربه کردیم کم‌کم این میهمان جدید خودش را، و خلق‌وخو و همچنین قوانینش را به ما نشان داد و دیکته کرد. کم‌کم فهمیدیم که این دنیای مجازی بخشی از زندگی ما شده است و فهمیدیم باید رفتار آدم‌ها در این فضا را جدی‌تر بگیریم و همانند دنیای واقعی درک بهتری از آنها داشته باشیم.

  • علی حسنی
۱۹
خرداد
  • علی حسنی